Promocja jest efektywną formą nakłonienia konsumenta do zaciekawienia produktem, usługą albo logotypem. Promowanie i nakłanianie do zwrócenia uwagi na dany towar to reklama typu Myślałem, że to tylko Wielkanocny koszmar ale to wydarzyło się naprawdę. Jest ona skierowana wyłącznie na interesy danej firmy. to znaczy, iż wytwarzając, a później wyświetlając krótki film promocyjny, można sobie pozwolić chwalić, namawiać i przedstawiać towar własnej marki, bez porównań z tym samym wyrobem obcego wykonawcy. Taka forma prezentacji jest zabroniona. nie można wskazywać marki rywalizującej w swojej reklamie, bez uwagi na to, czy chcemy tylko o niej wspomnieć, czy również, co jest niedozwolone oczernić konkurującą na płaszczyźnie rynkowej firmę bądź też jej produkt. Można za to użyć sformułowania o nie zrównaniu własnego tworu porównaniu do pozostałych, bez podania praktycznych rywali. wyjaśniając to,można o swoim produkcie twierdzić lub pisać, iż jest on idealny w branży, iż jest numerem jeden, że tylko ów wyrób spełni oczekiwania człowieka. nie wolno tu uciekać odprawdziwości, ale właśnie ta forma jest tolerowana.

źródło: 3 „Aktywa” trwałe, którymi warto zacząć handlować

Categories: Blog

Comments are closed.

Najciekawsze wpisy:

Azofoska czy polifoska na...

Posted on Maj - 2 - 2021

Możliwość komentowania Azofoska czy polifoska na trawnik? została wyłączona

Biokominki wolnostojące

Posted on Sie - 15 - 2020

Możliwość komentowania Biokominki wolnostojące została wyłączona

Świece zapachowe

Posted on Sie - 16 - 2020

Możliwość komentowania Świece zapachowe została wyłączona

Balustrady ze stali nierdzewnej

Posted on Sie - 16 - 2020

Możliwość komentowania Balustrady ze stali nierdzewnej została wyłączona